P1-14 Mål

HERMODS
Andra försöket
 
Så började man målarlinjen idag. 14 st är vi. Lite skillnad från förra klassen där vi var 40. Det kändes rätt så bra. Vi ska prova kläder och fota för ID06 imorn samt ha mentorssamtal och kika lite i verkstan (som jag aldrig sett förr xP).
 
Om jag förstått det rätt så ska vi, eftersom vi är lärlingar och inte vanliga studenter, bara vara inne i skolan i två veckor, sen ska vi slussas ut på praktik för resten av året och sen bara komma in typ varannan fredag. De där målarbåsen (stugorna) är egentligen bara för gymnasieeleverna, men läraren tyckte vi skulle få pilla lite där vi med.
 
Jag hoppas jag trivs med det här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0