Ny praktikplats kirrad

(Nya) PRAKTIKEN
 
Då var ännu en vecka avklarad.. säger hon efter en halv onsdag. Det var nämligen så att jag var iväg på möte med en ny praktikplats i Bandhagen idag. Vi skulle egentligen mötas redan i måndags, men det blev ombokat till idag istället. Så denna vecka har inte varit särskilt produktiv vad gäller golv. Jag har varit produktiv hemma istället.
 
Det känns mycket bättre med den nya praktikplatsen jämnfört med den förra. Chefen verkar i alla fall seriös och proffsig och då tar jag förgivet att hans anställda också är det. Jag börjar på måndag.
Denna praktikplats gör inte så mycket jobb åt privatpersoner. Det är mer kyrkor, vårdcentraler, skolor, sjukhus, ja, ni fattar. Det kan ju va kul att få prova på lite olika saker och moment och komma ut och se hur det är också, inte bara titta på när nån slipar ett furugolv..
 
Nu tar jag mig en godisbit och tar långhelg (igen). ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0