30-dagars utmaningar

Okej, ska vi testa igen då? För typ 100:e gången.. 
Blev inspirerad av 'plankutmaningen' som snurrar runt på FB så jag googlade runt lite och hittade nåra stycken 30-dagars utmaningar som jag slängde ihop till ett slags schema. Kanske att jag tar mig i kragen om jag har en utmaning som skall klaras. Klarar jag mer än 2 veckor? Klarar jag mer än 1 vecka?
 
Så här ser schemat ut. 30 dagar framåt. Dag 1 är iaf avklarad. Alla övningarna var rätt lätta utom plankan som var fördjävlig. Bara 15 sec kändes som en evighet.
 
 
Utmaningarna hittade jag på 30dayfitnesschallenges.com och shrinkingjeans.net och är en blandning av dessa:
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0