11 frågor

 
 Jag fick en utmaning! Klara vill att jag ska svara på 11 frågor. Here goes.

---

1. Vad ville du, som barn, bli när du blev stor?
Jag har för mig att det var nånting med djur. Typ djurskötare eller zoolog eller nånting liknande.
 
 
 
 
2. Om du fick födas pånytt i ett annat årtionde, vilket skulle du välja?
50-talet! Musiken, danserna, kläderna, håret, inredningen! Rockabilly!
 
 
 
 
3. Om du hade en superhjälteförmåga, vilken skulle det vara?
Jag har alltid varit facinerad av Mystique i X-Men så jag får nog svara "Att kunna ändra skepnad".
 
 
 
 
4. Du blir livstidsutvisad ur Sverige, var bosätter du dig?
Nånstans i Amerika. Om dom tar emot mig vill säga.
 
 
 
 
5. Du vaknar upp en morgon och inser att du är i någon annans kropp. Du tittar ut genon fönstret och inser att du befinner dig i OS-byn i London. Vilken sport deltar du i?
Oj, vilken svår fråga. Cykling kanske.
 
 
 
 
6. Vad skulle du göra om du var osynlig en dag?
Gå igenom folk.
 
 
 
7. Om du fick träffa vem du ville i hela världen för en heldag med aktiviteter och måltider, vem träffar du då?
E
 
 
 
8. Vilken är den absolut bästa filmen du någonsin har sett?
Detta var nog den svåraste frågan tror jag. Pirates of the Caribbean 1-3 får det bli.
 
 
 
 
9. Vad vill du ska förändras med världen vi lever i idag?
Jag tycker vi alla kan vara vänner och börja ta hand om vår natur på riktigt.
 
 
 
 
10. Men hoppsan! Du vann 42 miljoner på travet! Vad hittar du på nu?
Jag köper en bil till syster, ett hus till mamma, betalar pappas skulder och backpackar runt i världen med vännerna.
 
 
 
11. Vilken är filmen om ditt liv?
Säkert nån tråkig drama eller nåt.
 
 
 
---
 
Nu utmanar jag Emma, Emma, Sara och Tammie.
 
1. Du får en helkväll med Will Farrell, Dusty Hoffman och Daniel Radcliffe. Vad gör ni?
2. Du är Ebenezer Scrooge. Vilket spöke vill du helst bli besökt av? (Framtiden, dåtiden, nutiden?)
3. Vilken karaktär i Family Guy är mest lik dig?
4. Om du fick resa till vilket land som helst i hela världen, vart skulle du resa?
5. Vilket djur beskriver bäst din personlighet?
6. Vilket är bästa PC/Mac/TV-spelet?
7. Du får tre döttrar och tre söner. Vad döper du dom till?
8. Låt oss säga att du är en mutant i X-Men. Är du med eller emot Magneto?
9. TV-serien som beskriver ditt liv?
10. Om du var ett mytologiskt djur/väsen, vad skulle du vara?
11. Du är på Titanic, precis efter hon slagit i isberget. Vart på skeppet befinner du dig?
 
Varsågoda!
 
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha nu har jag svarat på dina frågor ;D

2012-07-02 @ 02:58:11
URL: http://emmaeriica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0